Äntligen fredag

Halv sju i morse "kuckelikuade" min egna lilla tupp så då var det morgon här med gröt till den lille och tassimokaffe och limpmacka till mig, och så slank det ner nån kaka visst. Blir skärpning efter helgen minsann, då ska kärlekshandtagen bort hö hö.

Kallt har vi det idag, minus 17 och på promenaden ut glömde jag ta på mig täckbyxorna, tur att Edvin somnade fort så jag behövde inte pina mig ute värst länge men oj så vackert det är ute. Tog några bilder med min i-Phone så jag lägger ut bild senare.

Jag har just suttit och shoppat lite på nätet, ingen rea men heller inga särskilt dyra grejer. Hade en kod på H&M som gav fraktfritt så då kunde jag inte låta bli att klicka hem ett rosa kakfat och ljusrosa ljuslyktor, en pyjamas till Edvin och några handukar med :-)
Jag har vårkänslor, helt galet då det fortfarande är jul. Jag har nästan lust att plocka ihop allt julkraffs men jag ska vänta, får hålla mig och ha något att se framemot med att byta gardiner och få in lite ljusare färger här hemma.

Idag kommer Emil hem, bara några få dagar som han har varit borta och bäst av allt är att han kommer hem till middagen vilket jag inte alls trodde :-D Det blir en mysig fredag med hela familjen samlad, underbart!

Kommentera inlägget här :