Bloggkärlek

Sitter och försöker ge min stackars blogg lite kärlek. Jag har ju inte haft den här bloggen så länge, bara några månader. Hade en annan blogg mellan 2008-2009 men jag vill inte ta upp den igen. Kikade in där för ett tag sedan och ville bara sjunka genom jorden, tänkte först att jag skulle ta bort den men en liten del av mig kände att det ändå är lite kul att kunna gå tillbaka och läsa lite. Mitt liv nu och då är väldigt olika :-)
Hur som helst känns det som att jag behöver putsa till lite här på bloggen, har just länkat till några av mina favoritbloggar som jag följer. Tycker själv att bloggar med bilder är roligare att läsa så jag ska bli bättre på det och så ska jag försöka slänga in någon bild på mig själv emellanåt, bara det att jag känner mig så jäkla ful alla dagar hehe ;-) så det får jag jobba på helt enkelt.

Dagen har i övrigt gått i ett, hunnit med att baka 2 sorters julgodis, dammsög hela nedre våningen, tvättat, fixat middag och så var vi ute och busade i snöhögen. Emil puttade mig så jag for bakåt och tog mig inte upp, gud va jag skrattade hehe kände mig som ett kylskåp ;-)
Nu är det snart läggdags för guldklimpen och då får vi lite lugn här i huset, kanske tina upp någon saffransbulle och koka lite te.
Ha en fin kväll!

Kommentarer :

#1: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Ful?! Nääää! Det ser jag ju att du inte är:)!
Och jag håller med - bilder är kul:)
Kram S

Svar: Tack för att du inte tycker att jag är ful, känns ju lätt så då man mest hasar omkring i mjukisbrallor, omålad och håret i en toffs :-)
Louise Hägglund

skriven

Kommentera inlägget här :