Shopping och julgransutsmyckning

Det blev några timmar på stan idag, gick riktigt bra förutom att jag blev andfådd av ingenting. Tur att jag hade tagit en Ipren innan jag åkte. Mycket fick vi gjort jag och Ann, lite julklappar och så jagade jag ljusslinga till granen men jag hittade ingen som jag gillade. Blev lite shopping inne på Presenta där jag köpte fyra rosa tallrikar och en rosa skål "ostron" ur serien Mateus. Man vill ju ha alla färger och modeller som finns hi hi

Då Keyvan kom hem från skolan satte han ihop julgranen och vi klädde den, lite mer jylländska nu då den är uppe, men den har bara en ljusslinga (brukar ha två) så den myser inte så mycket vilket stör mig lite men jag får stå ut med det den här julen helt enkelt, allt kan inte vara perfekt. Nu har jag lagt mig, har huvudvärk men det blir ingen fler tablett idag. Hoppas den här förkylningsskiten går över nån gång.
Nä nu blir det Natti Natti, sov så sött!

Kommentera inlägget här :