Dessa skitdagar

Senaste dagarna har det vart yrsligt och klick i öronen och ont i ryggen, tycker det är så trist att prata om det, lite mer så där att om jag inte pratar om det finns det inte...fast jag känner ju allt.

Nåja, känns som en skitdag men Emil har i alla fall kommit hem nyss och gått i säng efter nattens jobb. Så skönt att han är hemma och jag har någon att dela ansvaret med. Just nu jobbar han borta 4 nätter och är hemma 3, skall vara så här till årsskiftet så vitt jag vet, då blir det nog jobba borta en vecka och vara hemma en vecka.
Idag ska jag i alla fall åka och hämta hem storkillen som varit hos sin pappa en vecka, känns som allra bäst då alla är samlad här hemma <3

Kommentarer :

#1: Sofia

Det är alltid bra att prata om det som stör... det kan ibland släppa lite då.
Hoppas att helgen blir skön med det delade ansvaret ;)
Kramisar

skriven

Kommentera inlägget här :