Efter regn kommer solsken

Förra veckan var en riktig skitvecka, tillbringade ett par dagar på en madrass på golvet och masade mig bara upp då jag var tvungen, dvs ut med hundar, byta blöja, fixa frukost, lunch, mellis, middag osv. Skönt att lillen tycker det är ganska mysigt att mysa med mig och vi låg och läste i lite böcker och han hämtade leksaker som vi lekte lite med :-)
Som tur är hade jag en riktigt bra dag igår, jämfört med förra veckan och tog mig till och med ut för att köra bil. Åkte och hämtade stor killen på skolan och så åkte vi till Intersport för att han skulle köpa en mössa. Jag köpte en jätte fin dunjacka till lillen, ett tränings gummiband till mig (som jag hoppas att jag kommer använda flitigt ;-) ) och så hade de två-pack puma kallingar för halva priset som jag ska ge i julklapp åt Keyvan.
Sen var det bara att åka hem och ställa sig vid spisen, idag bjöds det på spagetti och köttfärssås.

Här är en av bilderna på Edvin som vi beställt från då vi var hos fotografen (Sandro) Gulleplutten min!

Kommentera inlägget här :