Min fredag

Idag hade jag sovmorgon, välbehövligt då jag i veckan tillbringat de flesta nätterna på en madrass med lillen. Det betyder ganska dålig sömn, han ska nämligen pilla i mina öron och hår för att somna och detta är inte särskilt skönt då man bara vill SOVA ;-) Hur som helst klev jag upp vid nio och då var alla andra uppe. Svärmor och hennes karl har sovit här en natt då de skulle åka till Arvidsjaur och vi bor precis mittemellan kan man säga så då behövde de ju inte köra allt under en dag. Jag tycker det är så kul då de kommer hit, synd att det inte är oftare :-) När de åkt tog vi oss en långpromenad i skogen och bilden på Fanny tog jag då, tycker att hon blev så söt :-) Då Edvin vaknat bestämde vi oss för att göra bort den förbaskade handlingen, lika dryg som vanligt men det underlättar lite med självscanningen :-) Hem, packa upp, packa in å hej å hå ;-) Middag blev i alla fall kebabskav, puita, pommes, grönsaker och sås, uppskattades av oss alla. Jag va så jäkla sugen på pommes så jag sket i pitan :-) (inte bokstavligt då rå he he)
Och nuuu ska här mysas fredagsmyyyyyys minsann, pepparkakor med ädelost och så chips ;-) Go kväll!

Kommentera inlägget här :