Underbara fredag

Så har underbara fredag kommit, nog för att det inte spelar så stor roll för en som är mammaledig men det är ändå något speciellt med fredag, något förväntansfullt. Tidigare om åren kunde det vara för att man skulle ut med tjejkompisarna på olika trevligheter, eller bara få pusta ut efter en veckas arbete med sovmornar och pyjamas hela helgen. Just idag hade det vart himla härligt med just sovmorgon, kanske får jag det på söndag då Emil kommit hem, fast han är rätt trött då han kommer hem efter en veckas arbete så vi får väl se vem av oss som drar det längsta strået. Det bsolut längsta strået drar förstås alltid lilleman hehe

Funderar på om jag ska greja på lite med julen här hemma fast jag känner mig helt slut om jag ska vara ärlig, denna förkylning asså, viiik hädan för nu är jag LESS. Nä, jag slappar vidare och tänker att det kommer en dag imorgon med.
Tjolahopp!

Kommentera inlägget här :