1 oktober

Hmm, bilderna i förra inlägget kom i helt fel ordning och dessutom vändes ena bilden helt fel håll :-O Så irriterande att jag inte är så haj på detta ;-/
 
Hur som helst väcktes jag kvart i sex av en skrikande 1-åring så jag tog mina sängkläder och la mig i hans rum även denna morgon, skönt att ligga lite extra, i alla fall tills jag hörde hur han satt på golvet och krystade och en härlig doft spreds i rumet ;-) då var det bara att kliva upp och servera gröt åt herrn och en kaffe från tassmiomaskinen till morsan :-P Lyx för en småbarns förälder att bara behöva trycka på en knapp för att få en kopp kaffe :-D
 
Just nu sover den lille så jag passar på att sitta vid datorn, det här är typ den enda stunden på dagen då jag gör det, då han är vaken är det omöjligt och på kvällen då han somnat vill jag bara dö i soffan ;-)
 
 
vällen då han somnat vill jag bara dö i soffan ;-)

Kommentera inlägget här :