Geisha och en tv-kväll

Titta vad som kom idag, min glossy box. Är alltid lika spännande då den kommer, tyvärr var den förra lite trist och den här verkade väl inte så mycket bättre, bäst var Geisha mörk choklad he he Nä men jag måste testa grejerna innan jag klagar, inte rättvist annars :-)

Idag var ju lille- skrutt och jag till Holmsund, tillbringade några trevliga timmar där och vi kom hem lagom till middagen som redan var klar, dvs rester från tidigare i veckan, pasta-spenat gratäng och köttbullar till, riktigt gott :-)

Kvällen har spenderats i soffan, först bonde söker fru och sen Trinny & Susannah. Shit vad jag beundrar dem, så himla duktiga och bäst av allt är att då jag sett ett avsnitt med dem känner jag mig super inspirerad och vill visa upp mina former och kvinnligheter, är inte det underbart så säg :-D

Nä nu lite wf och sen sova, imorgon kommer Emil hem och det känns såååå bra <3
Natti Natti!

Kommentera inlägget här :