Dagmamma & eftermiddagsfika hos Ann

Är det någon fler än jag som tycker att dagarna går så snabbt sedan klockan flyttades fram? Vi var till Ann och barnen på eftermiddagsfika och helt plötsligt var klockan fyra!!!! Va! Då var det bara att köra hemåt och börja med middagen :-)

På morgonen var vi och hälsade på hos Edvins blivande dagmamma. Kändes riktigt bra. Huruvida han kommer trivas återstår att se men jag hoppas :-)  Deras lägenhet skulle jag vilja ha, tror jag ska fråga om de kan sälja den till oss hehe Nä rå, ska inte skämma ut mig men jag hade kunnat tänka mig att bo där i kring :-)

Edvin har sista tiden visat upp en fasansfull sida. Han blir så aaaarrrrgggg och bara skriker och kastar sig bakåt då han inte får som han vill. Snälla, säg att det är en slags trotsperiod eller nåt som snart går över. Tycker det är svårt att hantera det då vi inte är i hemma :-S

Nä nu ska jag spela lite candy crush innan jag slocknar, är tröttis.
God Natt där ute!



En utslagen hjälte som somnade i min famn förra veckan.

Kommentera inlägget här :