Fredag

Morgonen började kl 5.45 här. Fattar inte att han måste vakna så tidigt. Speciellt eftersom att han somnade kl 20 igår kväll. I hate mornings! Hur dom helst åkte vi för att tillbringa en stund tillsammans med dagmammorna och barnen. Edvin hade hur skoj som helst. Jag med som fick surra en massa :-P Oftast är mina dagar hemma lite tråkiga, saknar att ha någon vuxen att prata med. Nu fick jag ju i alla fall lite vuxenprat :-) Vi åt lunch hemma och efter det var vi ute på gården och lekte. Vattenpölarna är kul tycker Edvin och jag är tacksam att det finns galon kläder ;-) sen blev det lite städ och matlagning. Kvällen har spenderats i soffan och Let's Dance. Jag orkar inte sitta uppe till utröstningen så jag har lagt mig och tänkte bara slänga in ett litet inlägg i bloggen.
Hoppas ni har det skönt och myser :-)

Kommentarer :

#1: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Härliga bilder! Hoppas ni fick sova liite längre idag:)
Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :