Shopping med Emil UTAN barn

Egentligen skulle Ann och jag göra stan idag men hon kände sig lite ur gängorna och vi tar det en annan dag. Emil och jag åkte tillsammans till dagmamman och lämnade Edvin. Vi sa hej då till honom och så lekte han vidare :-D Så skönt att det går så bra än så länge. Idag ska han sova lunch för första gången hos henne så det blir spännande då vi ska hämta hem honom.
Vi styrde kosan mot Ersboda och gick först in på Coop för att handla *trumvirvel* tadaaaaaa..... Pepsi max :-D Helgen räddad ;-)
Ett besök in på Stadium för Emil ville kika på skor. Hittade inga där så vi åkte till Intersport och där fyndade han ett par snygga Puma skor som var nedsatta. Och sen ville han till HM så då fick det bli så. Herre Gud, när mannen vill shoppa kläder gäller det att passa på för ofta händer det ju inte hihi
Inne på HM gick jag loss på underklädesavdelningen. Helt ärligt, förutom att jag köpte amnings bh då jag väntade Edvin så kan jag inte minnas senast jag köpte en bh :-O Trosor köper jag lite då och då men inte bh. In i provrummet och testa en massa. Men åååå, inte så enkelt med storlekarna ju. Och fy för urlakade tuttar, nästan så man blir sugen på ett litet tutt-lyft ;-) nåja, en bh kändes i alla fall okej nog för att åka med hem och så klart var det den dyraste jag hade med in i provhytten hehe Fast HM har bra priser så jag ska inte klaga, snuskigt dyrt om jag skulle handla på Ingrids tex. Jag har haft svårt för att se mig själv i mönstrade byxor men jag kunde inte låta bli dessa. Påminner om jeansen från Circle of trust men de här är betydligt billigare, 199 kr blott. Det passar mig perfekt eftersom att jag är så osäker om jag kommer använda dem så mycket :-) Ett par örhängen köpte jag med. Förr använde jag det varje dag men inte senaste åren så nu kände jag att det var dags. Jag kämpar för fullt med mig själv och komma tillbaka i mitt rätta jag men det är svårt, jobbigt och känns lite hopplöst men man ska fan inte ge sig :-)


Ikväll blir det Let's Dance och lite mys. Vad gör ni? :-)

Kommentarer :

#1: Veronica

Wow hottie;) snygga och byxorna har jag kollat på flera gånger!

skriven
#2: Nina

Vilken snygg BH! Jag fnissar lite åt det du skriver om urlakade tuttar, för mina är allt annat än fagra, utsläppta, haha, men då fyller jag ändå ut dom med för mycket hull nu så jag vågar knappt tänka på hur de blir när jag trasslat mig ner det jag behöver gå ner. Huvaligen!

Byxorna ser jättesnygga ut! Såna vill jag med ha :-)

Men så trosorna, är det string jag ser? :-) Jag bara kan inte ha string och har aldrig kunnat. Inte ens när jag var ung. Kan inte hjälpa det. För mycket hårstrå i ögat/nåt som skär in mellan skinkorna :-P

Hoppas ni får en mysig kväll framför let´s dance. Där ska vi också parkera oss.

KRAM!

Svar: Ja tuttarna är ju typ det första som ryker då man tappar vikt :-S Trosorna, jo det är string ;-) Jag tycker string är ganska fult men tycker att det är bra under vissa byxor då man slipper se troskanter plus att jag inte tycker att de "skär in" :-) Är väl så van hehe

Hoppas ni hade en mysig kväll, vi såg oxå let´s dance men såg inte utröstningen. Vilka åkte ut ? :-)
Kramis!
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :