Vad hände?????

Nä men hur gick det här till, ni kan aldrig gissa vad jag just gjorde hehe. Jag ringde och bokade tid för klippning och färgning. Som jag har dragit på detta alltså, dragit mig för att boka tid men nu så, nu äntligen, den 7 maj blir det kanske en pingla av mig med ;-) Sist jag var till frissan var inför Edvins dop, september 2011, jajamensan 1½ år sedan. Lär inte bli mycket kvar av mitt långa hår för det är illa däran men fräscht ska det bli, och snyggt :-P Jag vet inte vilken färg det barkar åt, ena stunden vill jag vara brunett och nästa lite ljusare. Havreblond kanske vore nåt ?

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Jag gillar den där hårmanen du har nu. Jag har aldrig sett dig så långhårig, very boho chic ;)
Det ska bli jättespännande att se slutresultatet!

Svar: Jag gillar att vara långhårig men nu är det så slitet och trasslar hela tiden. 1 dm lär ju ryka men ska försöka behålla så mycket jag kan, men vill nog ha lite uppklippt vid sidorna så det blir lite mer form runt ansiktet. Huvudsaken det blir bra ;-P
Louise

skriven
#2: Veronica

Åh vad spännande! Ljust låter vårigt/sommrigt och fräscht:)

skriven

Kommentera inlägget här :