Valborg

Valborgsmässoafton idag, ett jäkla pissväder har det vart, blåsigt, regnigt och kallt. Huvva!!! Men det är inte mycket snö kvar, alltid något ;-) Efter att ha lämnat Edvin hos dagmamman hade jag en tid på vc. Sen åkte jag hem och tog en promenad med vovarna.
Ikväll kommer Eva-Lena hit och äter middag med mig och pojkarna. Om vi går till någon majbrasa får vi se. Är det så att Keyvan tycker vi ska det så blir det så, annars blir vi hemma. Edvin ska ju ändå sova vid 19 tiden och här i byn tänds den 19.30 men men, det går så klart att hålla honom vaken och han kan somna i vagnen lika bra :-)

Igår och idag har jag lagt ner lite tid på lägenhetsletande och skickat iväg intresseanmälningar till privata hyresvärdar. Tror inte det kommer ge frukt, vi måste nog vara mer på antar jag. Ringa vareviga dag ;-)

Önskar er alla en trevlig Valborg :-)

Kommentera inlägget här :