Feeling sexy

Nåt som jag verkligen bara älskar är att efter en dag i solen, gärna på en strand, sedan komma hem, duscha, tvätta håret, smörja in kroppen med skön bodybutter eller olja. Helst vill jag ut och sitta på någon uteservering på kvällen då och sitta och snicksnacka med väninnorna :D Idag har jag och Edvin solat och badat med Ann och Mira. Förvisso var det bara Mira som badade men ändock ;) Underbart skönt hade vi det och vi njöt verkligen, tankade kroppen med D-vitamin och värme.
 
 
 
 
 
Hem och firra middag och sen få ta den där underbara duschen och smörja in sig. Gud vad jag älskar det. Idag hade jag dessutom ny olja att smörja in mig och jag bara älskar doften. Nuxe. Jag har glitteroljan sedan tidigare men aldrig testat torroljan som jag nu har köpt hem en miniatyr flaska av. Nåt sexigt över doften tycker jag och att få känna sig sexig är ju inte helt fel trots att jag sitter hemma alldeles själv ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :