Spookey

Fy vilken läskig natt det blev. Jag vaknade av ljudet från en av Edvins leksaksbilar. Först blev jag inte rädd men efter att ha legat och funderat en stund blev det allt läskigare för HUR kunde den bara sätta igång så där? Så jag låg och lyssnade på ljud och tyckte mig höra en del knäppande. Och så plötsligt satte bilen igång igen. Hu! Jag låg vaken och spelade candy crush mellan 2.30 - 4.30 för att jag inte kunde somna om. Så gissa vem som är nalta trött idag. Edvin vaknade strax efter 6 så jag har inte fått så många timmars sömn i natt men det ska bli desto skönare att sova ikväll och då kommer dessutom Emil hem så då behöver jag inte vara rädd för läskiga ljud ;)
 
 
I torsdags var vi och hälsade på Sofia som var helt ensam hemma. Hon saknade nog barnen lite eftersom att hon gärna hoppade in och lekte med Edvin ;)
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Åh fy vad läskigt! Jag hade också blivit rädd om jag var ensam. Själv blev jag skakis efter att ha sett Sjätte sinnet igår, tjatade på Pelle att han inte fick gå upp och lägga sig förrens jag städat undan lite grejer nere :-)

Svar: Den filmen är skit bra men läskig, inget man vill se ensam så jag förstår dej :)
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :