Energitjuvar

Äntligen kväll och man få sova. Mitt humör svängde rejält i em och nyligen hade jag ett telefonsamtal med någon som inte är min favorit, usch! Tänk att det finns människor som får en att må rent ut sagt förjävligt. Man ska inte ha kontakt med såna men i vissa fall går det inte att undvika helt även om jag undviker så mycket det bara går.

Vi tog oss en sväng till Maxi då Keyvan kom hem från skolan, jag och killarna, behövde stödhandla lite och Keyvan vill gå på El Giganten för att kolla telefon och hörlurar. Det var där vi båda surnade till hehe Men då vi kom hem kramades vi och blev vänner igen. Min fina tonåring :-)
När Edvin lagt sig fixade vi i ordning en dessert till imorgon då vi får middagsgäst och sen blev det geografiförhör då han har prov imorgon.
Nu blir det spela lite Candy Crush och song pop innan det är dax att sova.

Vad tycks om mina guldiga vingar? ;-)

 Gina Tricot 299 kr

Taggar: El Giganten, Gina Tricot, Änglavingar;

Kommentarer :

#1: Veronica Jakobsson

Åh jag vill ha den tröjan! Vad tycker du om storleken tog du din vanliga storlek eller ska man ta en storlek större?

Blä för sånna människor, hoppas det inte tog allt för mycket energi av dig! Försök att tänka att ju längre man är sur eller irriterad desto mer vinnare blir idioten:) Bättre att göra allt för att inte vara sur och inte lägga tid och energi på att tänka på sånna människor! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :