It sucks

Ett mindre upplyftande inlägg är vad som bjuds på idag. För att låta som en tonåring: Det suger! Har en yrslig period som ju började innan helgen men jag tänkte att det nog skulle bli bättre men nej, det blev det inte. Igår var jag tvungen ringa hit min mamma för att hjälpa mig med Edvin och idag skulle jag egentligen nog oxå bett om hjälp men jag tycker det är svårt att be om hjälp. Vill inte belasta någon annan. Såna här gånger är det verkligen skit att sambon jobbar långt bort, inte bara att ringa hem honom :-( Nä usch och fy, nu hoppas jag bara det blir bättre så livet blir lite enklare. Hej hopp så länge!

Kommentarer :

#1: Veronica Jakobsson

Uf.. Sån period gick jag igenom för ett tag sen och då tyckte jag att det var riktigt skönt att jag plugga och alla var borta hela dagarna! Men det är jobbigt och alla blir ju påverkade för man känner i luften att det är nått.. Hoppas du vinner tävlingen som du är med i<3 kram

skriven
#2: Nina

Men då :-( Stackars dig! Jag har också haft ångest i perioder i mitt liv så jag vet vad du menar.... Det är fruktansvärt. Jag vet att det är skitjobbigt att be om hjälp men om den finns så be om den, det är ingen som helst som tackar en för att man kämpar när man inte mår bra. Hoppas snart det vänder för dig. KRAAAM!!

skriven

Kommentera inlägget här :