Lite matprat

En bild på dagens middag, grönsakspaj som var riktigt god. Nu är jag en pajälskare och skulle kunna äta det varje dag och det kan man ju nästan då det är ett vv-recept, annars är det för mycket fett dessvärre. Och hur har det gått för mig i veckan med vv:andet då. Nja, si så där. Måste fan vara mer noga med att skriva in allt jag äter och hålla koll på pointsen.

Nu ska liten få sin kvällsgröt och sen ska vi mysa i soffan en stund innan han ska sova.
Hoppas du har det lugnt och skönt :-)

Kommentarer :

#1: bara anna

Paj gillar jag med men inte barnen, tyvärr.

Melodifestivalen var inget vidare tycker jag. Har ingen superfavorit än så länge...

Kram

skriven
#2: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Vilken super fin paj!
Lycka till med vv:)

skriven

Kommentera inlägget här :