Snopet

Jag som skulle vara föräldraledig till slutet av mars fick idag brev från f-kassan att mina dagar tog slut sista januari. Whaaat!!!!! Jahapp, som om det inte vore nog med att jag mått som en råtta i veckan kom det här som en kalldusch. Tur att jag ändå skulle ha köpstopp nu om man nu ska se något positivt med det hela ;-) men det kommer bli lite kärvt ekonomiskt men viktigast är ju ändå betala räkningar och att ha mat på bordet. Plus att jag MÅSTE boka tid hos vårdcentralen nu vilket Emil tjatat på mig i månader. Jag skjuter upp allt och då jag mår lite bättre glömmer jag bort hur dåligt jag brukar må tills det kommer tillbaka och jag blir påmind. Men nu så måste jag ju iväg dit för att jobba är det inte tal om för tillfället. Och så var det det här med dagisplats oxå. Fy vad jobbigt med allt detta och jag klarar inte riktigt av att ta tag i det idag för jag mår skit.
Verkligen upplyftande inlägg den här veckan, hoppas ni står ut.

Kommentarer :

#1: Sofia

Men det var ju snopet. Har du fört över från E också?
Bra att du tar dig i hampan och kontaktar vc, jag kan ringa åt dig om du vill ;) Nä skämt å sido, du måste tänka på att ta hand om DIG.
Kramisar

Svar: Jo jag har fått alla Emils dagar som han kan ge och jag tänkte inte på att det var hans dagar som jag sett då jag kollat hur många dagar som fanns kvar utan jag trodde det var mina dagar. Klantigt av mig så klart men surt :-( Jo jag ska ta hand om mig lite bättre, jag lovar hihi :-)
Kramis!
Louise

skriven
#2: Anita

Nej men fyy!! Usch vad jobbigt :( Va fan! KRAM

skriven
#3: Nina

Meeen vilket skit! :-( Inte precis vad du behöver just nu. Hoppas det ordnar sig på ett bra sätt. Har du någon mailadress? Kram

skriven

Kommentera inlägget här :