Träningsfreak

Idag fick jag sovmorgon till halv tio, sen var det frukost, förbereda middag då köttet ska ligga i marinad 6 timmar, gjorde chokladpannacotta på viktväktarvis som blir kvällens dessert. Då jag sedan dammsög fick jag sådan lust att köra lite zumba så jag körde igång dvd:n och tränade 45 minuter plus att jag använde gummibanden och gjorde rodd med dem och så lite plankan på det. Passade på då Edvin sov. Nu har jag nyss kommit in efter en 35 minuters promenad och jag känner mig som ett träningssfreak hehe men det gäller att passa på då ork och tillfällen ges helt enkelt :-)
Nu ska jag slösurfa lite här på datorn och sen ska middagen fixas. Det blir grekisk pytt. Vi åt detta (kanske inte riktigt samma recept) hos Johanna och Conny och det är riktigt gott :-)
Ha det så gott!
Taggar: chokladpannacotta, grekisk pytt, viktväktarna, zumba;

Kommentarer :

#1: bara anna

Ja, det gäller att ta alla tillfällen som ges när det gäller motion.

Nu ska jag bänka mig i soffan, det är ju melodifestival, det gillar jag.

Synes!

skriven
#2: Kaatzi

Härligt med sovmorgon :-)
Ha en skön söndag!
Kram

skriven
#3: Anita BJ

Jag läste att du skulle lägga köket i marinad och blev lite förvånad... Är nog lite trött, och inte ett dugg träningssugen :) Duktiga du!

Svar: Du har ju haft kalas och det är utmattande att bli firad :-DHoppas du hade en fin dag igår och att du är pigger idag. Vi var och kollade på ett radhus där ni bor, om vi skulle bli grannar hade vi kunnat promenera med vovar och barn tillsammans ;-) Fast det blir nog inget köp men jag lekte med tanken om att det hade vart kul att bo "grannar" :-)
Kram!
Louise

skriven
#4: Veronica Jakobsson

Åh vad var det för lyx marinad? Vad duktig du är som tränat så ambitiöst:) Jag blir taggad bara av att läsa!
Hoppas du haft en skön helg annars!! Kram från Skåne

Svar: Jag kan lägga ut recept på det, riktigt gott :-)Kul att jag kan inspirera med lite träning hehe, det hör ju inte till vanligheterna för min egen del så att säga :-D
Kram!
Louise

skriven
#5: Anita BJ

Men vad spännande ändå att ni var och kollade hus här! Det hade ju varit fantastiskt kul att bli grannar :) Jag tror jag vet vilket radhus det var, kan tänka mig att t.ex. garageutrymmet blir ett problem, väldigt snålt tilltaget.
Kram!

Svar: Radhusen som har sin baksida mot er framsida. Ja Emil vill ju gärna ha ett garage som är lite större så vi kikar vidare och hoppas att det dyker upp något som passar oss :-)
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :