Veckans viktresultat

v.1 -0,7 kg
v.2 -0,3 kg (totalt -1 kg)
v.3 -0,7 kg (totalt -1,7 kg)
 
Vägde mig imorse (skulle egentligen vägt mig i tisdags men jag mådde så dåligt att jag faktiskt glömde det) och vågen visade minus 0,7 kg. Åt på tok för mycket godsaker under helgen då jag fyllde år men de här sista dagarna har jag inte haft någon aptit direkt så det verkar som att det jämnade ut sig och jag fick minus på vågen trots allt.
Nu är det bara 5 dagar till nästa vägning så då får vi se hur det ser ut då :-)

Kommentarer :

#1: Nina

Mår du något bättre idag? Hoppas det. KRAM

Svar: Jag tycker att den värsta ångesten släppt, nu är jag hungrig och det brukar vara ett gott tecken (om man inte mår dåligt och tröstäter för det händer ju oxå hehe men med rejäl ångest försvinner aptiten tycker jag) Världen svajar men jag gör det som behövs här hemma. Keyvan har fixat middag i två dagar och i em har vi rester, tack gode gud för rester ;-)Tack för din gulliga omtanke för mig <3
Kramis!
Louise

skriven
#2: Veronica Jakobsson

Wihoo men vadå, det är ju bättre med -0,7 än +0,7 ;)

Svar: Absoluuuut, jag klagar inte på den siffran, rekomendationerna säger att det bästa är att tappa 0,5 kg till 1 kg i veckan så det är ju super :-)
Louise

skriven
#3: Veronica Jakobsson

Haha han har sovit mellan oss sen i augusti!!!!!!
Men nu är det dags att ta tag i det innan bebis kommer:)

Ja det ska bli trevligt i helgen bara jag kommer upp i tid, sömn tuta som jag är just nu!!
Vad ska ni göra i helgen?

Svar: Är ju lätt att det blir så hihi men jag förstår att ni vill att han ska lära sig sova i sin egen säng tills bebisen anländer :-)
Jag har inga planer för helgen, vi får se hur jag mår, vågar jag sätta mig och köra bil hittar vi säkert på något, annars blir vi hemma helt enkelt :-)
Kramis!
Louise

skriven
#4: Anita BJ

Hellre långsamt än inte alls, eller ännu värre - åt fel håll! Duktig du :)

skriven

Kommentera inlägget här :