Att lyckas med det omöjliga

God kväll!
Jag har just tagit en dusch och tvättat håret, lyxade till med en inpackning oxå. Det var bra länge sedan sist, inpackningen alltså hehe. Känner mig som en fjortis då jag står och fotar så här men det jag ser är en tant, haha ;-)
 
 
Dagen har tillbringats här hemma, en hel del utomhus. Lillen och jag var ute på eftermiddagen och jag drog honom på sin bob. He loves it! Och det är lite bra motion för mig :-D
 
 
Här är "vår" gård by day
 
 
Och så här ser det ut by night, i alla fall på eftermiddagen ;-) Står på en annan plats än den då dagbilden togs så huset syns inte för träden.
 
 
 
 
Sen var det dags för middagsbestyr och till pojkarna lagade jag detta med ris till
 
 
Själv åt jag gårdagens rester.
 
Vilket bildregn det blev hihi Och har ni sett, jag fixade att lägga in bilder med text :-D Var ju hur lätt som helst och lite pinsamt är det att jag inte fattat hur man gör men nu så, skam den som ger sig ;-)
 
Nu tycker Keyvan att jag ska komma och se Sveriges mästerkock som snart börjar, blir te och mackor till. Önskar er en mysig kväll!
 
Taggar: bilder, bob, mat;

Kommentarer :

#1: Kaatzi

Mysiga bilder, älskar snön! Fint hus och härligt snöklädd lyktstolpe :-)
Det är toppen för håret med inpackning. Jag använder Macadamias!

Kram K

skriven
#2: Veronica Jakobsson

Det är kul med mycket bilder i bloggar:) Jag känner mig också löjlig ibland när jag lägger bilder på mig själv, men eftersom jag själv gillar bilder så bjuder jag på det;)

skriven

Kommentera inlägget här :