Bilder och hästskit

Idag är det inte lika vackert ute som det var igår. Minus 5 grader och det blåser så det känns som minus 15, himlen är gråvit, tur det är snö, då blir det lite ljusare i alla fall. Burr, man vill bara kura ihop inomhus. Och så är jag jäkligt sugen på något gott. Får distrahera suget lite med att lägga ut några bilder som jag tog igår då det var betydligt finare väder här i norrland .-)
 
Vi har tre hästar här på gården. Jag är själv ingen "häst tjej" men jag tycker det är fina djur och jag trivs med att ha dem här hos oss, kunna gå ut på gården och de dem en morot eller bara klappa och prata lite med dem. Edvin tycker det är kul han med men mest kul tycker nog hundarna att det är. Hästskiten är populär. De både äter den och ibland har de rullat sig i det. I perioder blir det en hel del hund-duschar av förståeliga skäl ;-)
Urk!
 
 

Kommentarer :

#1: My House And Me

Jättefina vinterbilder! Men nu kan det gärna bli vår :)
Kram

Svar: Ja man längtar efter våren men än är den en bra bit bort, i alla fall här uppe :-) Kram!
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :