Bvc och lite hushållsarbete

Dagen började med ett besök på bvc. Lillskrutten fick 18-månaders vaccinationsprutan och blev mätt och vägd. Nu är han 88 cm lång och vågen visade nästan 13 kg. Hittar inte igen kortet så jag kan inte kolla exakta vikten. Han grinade till vid sticket men det gick över väldigt snabbt, vår duktiga lillfis :-) Uppdatering: han väger 12320 g för att vara exakt.
 
Nu har jag vikt en överfull ikea-påse plus en halv sådan men rena kläder och dammsugat. Skura gör jag lite senare för nu behöver jag lite datatid känner jag, passar på då han sover :-) Emil åker iväg vid tretiden, känns ju som vanligt jäkligt jobbigt men jag vet ju oxå att tiden går väldans fort även om det känns som en evighet till nästa tisdag :-/

Veckans matsedeln  kommer på ett tag ;-)
Hej svejs så länge!
 
Taggar: bvc, vaccination;

Kommentarer :

#1: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Som min gosse ca 13 kilo:)
Usch så trist att behöva vara utan varann så länge!
Kram S

skriven
#2: Veronica Jakobsson

Du får meddela hur den blev:) Jag ska prova att baka en till i veckan och frysa in HELA :) det är alltid bra att ha till oväntat besök;)

Härligt att han tog sprutan bra!!
Ser fram emot veckans matsedel!!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :