Idag är jag tacksam för....

Nu är det dags att se det positiva. Här kommer min lista med olika saker som jag har att vara tacksam över idag (förutom tak över huvudet, mat på bordet, inga dödliga sjukdomar, fred osv)
 
* Lön och föräldrapenning kom idag
* Byxorna jag beställde från Mandel va skitsnygga och satt pöööörfekt
* Det är snart helg
* Har mina barn hos mig och jag älskar dem över allt annat på jorden
* Halvvägs till att Emil kommer hem (4 dagar har gått, 4 dagar kvar)
* Har två flaskor Pepsi Max i kylen ;-)
* Har vunnit 2 glittriga mobiskal, förvisso inte idag men jag gillar dem ;-)
 
 

Kommentarer :

#1: Longevity - en blogg om hälsa

Tack tack, jag gillar med svamptröjan :-) Ha en fin fredag!

skriven
#2: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Å önskar jag också hade pepsi max i kylen, haha!

skriven
#3: Anita BJ

Bra att påminna sig om de ljusa sidorna i livet ibland när det känns trögt och tråkigt :) Kul byxorna var så bra! Du måst' fota dig i dem så man får se! :-)

Svar: Vet int om ja törs de, du kann ju bli upphetsad hihi ;-D
Louise

skriven
#4: Anita BJ

Hahaha! Ja, det är ju en fara för det!

Svar: eller inte haha, men det var kul att skriva så ;-P
Louise

skriven
#5: Anita BJ

Jag tycker då du var rolig! Haha!!

skriven
#6: Anita BJ

...din toka :D

skriven
#7: Veronica Jakobsson

Åhhh gotte! Håll koll för den ska inte bli för "torr" :)


Vart har du fått dom fina skalen ifrån??

Svar: Jag vann skalen inne hos juwilo.blogg.se och de kan köpas hos prylgrossen.se Kul med lite glitter :-) men jag blev ju lite sugen på sådant där fint skal som du nu har med familjefoto på :-D
Louise

skriven
#8: Veronica Jakobsson

Ja det är fint med ett foto skal lite dyrt men håller det så:)

skriven
#9: Veronica Jakobsson

Hur blev kakan:)?

Svar: Halleluja, SÅ GOD kladdkaka, ingen hälsokur direkt men va tusan, det är ju helg ;-D
Louise

skriven
#10: Nins

Snygga skal ;-) Roligt att du tyckte om dom! En tacksamhetslista skulle man behöva göra lite då och då, främst de dagar då att känns lite mulet. För man har ju så mycket mer att va tacksam över än vad man tror ibland. Hoppas ni får en mysig fredagkväll! Kram

skriven
#11: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

En härlig lista! :) Ibland behöver man sätta sig ner och faktiskt skriva ner allt det positiva man har i livet. Man glömmer lite lätt bort ibland....

Ha en härlig helg!

skriven

Kommentera inlägget här :