Recension av december månads Glossy Box

Jag ger upp, jag får inte till det här med att få text under varje bild. Texterna bara hoppar omkring och bilderna flyttar sig och jag har väääldigt dåligt tålamod med sånt här, jag vill att saker bara ska funka :-D
Nåja, här kommer recension på produkterna först texten och sen kommer fem bilder under.
 
Först ut har vi en bodylotion La Sultane de Saba. Doftar sommar, lite gräsmatta tycker jag,skön konsistens och får godkänt av mig. Kommer dock inte att köpa den i framtiden.
 
På bild 2 är en soft bronzing creme från ACO. Helt perfekt till vardags om man bara vill se lite fräsch ut. Sådana här cremer är ju lite "inne" och vill man köpa en till budget pris kan jag rekomendera den här. Tummen upp!
 
På bild 3 är ett guldigt nagellack från Zoya. Kul med guld men passar inte riktigt mina blå/bleka fingrar denna årstid, finare på sommaren för min del men för er med mer gyllene hudton är den skitsnygg och jag tycker att den höll hyffsat bra. Jag kan tänka mig att köpa andra färger från detta märke i framtiden så tummen upp!
 
På bild 4 är en dusche creme från Anatomicals med doft av cola. För svag doft för min smak och alldeles för rinnig konsistens, kommer icket att köpa denna i framtiden. Tummen ner!
 
Slutligen bild 5 är en trio ögonskugga från So Susan. Fina färger som passar utmärkt till vardags, och fest med för den delen, som är lätta att jobba med. Me like så tummen upp för den!
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Kaatzi

Har aldrig testat Glossy box!
Men det ser ju trevligt ut :-)

Svar: En kul grej om man vill testa olika produkter som man kanske inte skulle köpa annars, eller som är nya på marknaden tex och så är det ju lite som julafton varje månad då man får hem boxen :-P
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :