Tröstshopping

Fy vilket jobbig dag det har vart idag. Jävulskt trött och så en liten kille som har testat sin mor till bristningsgränsen. Men nu är det lugnt här hemma. Och jag har just tröstshoppat på nätet. Because I´m worth it! hehe
De här brallorna tyckte jag om, stretchiga och våriga. Plus för att de är lite högre i midjan så de fångar upp bilringen lite hihi (förhoppningsvis)
Vad tycks ? Märket är Pieces och kostar 380 kr hos mandeldesign.se  
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev även en väldigt rosa tröja som jag garanterat kan sunka loss i här hemma.  130 kr från samma ställe.
 
 
 
 
 
Taggar: Mandeldesign, Pieces, Shopping, stretch;

Kommentarer :

#1: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Å! Snyggt:)! Imorgon hoppas jag som sagt shoppa loss ordentligt.
Kram kram!

skriven
#2: Veronica Jakobsson

Gud så snygga jeans och inte alls farligt pris!! Nu längtar jag till min icke gravida kropp ju:) Fast det är mysigt med bebis i magen med, jag njuter nu innan det blir hård diet för mig haha!

Ja fisk är nyttigt och gott, löjligt nog så har jag traumatiska minnen av fisk sen jag var liten... Farfar sa att äter man fisk så simmar den i magen och även om jag vet att det inte är sant så sitter det i bakhuvudet på mig. När jag skriver det så hör jag hur löjligt det låter haha

Svar: hihi, förlåt att jag fnissar lite men det lät så kul det din farfar tutade i dig som liten, jag antar att du inte gör om det misstaget med dina egna barn :-P
Louise

skriven
#3: bara anna

Jättesnyggt! Vill också ha! Brukar faktiskt handla en del på mandel, tycker det är jättebra.

Jobbigt med tjuriga barn, jag vet.

Kram!

skriven
#4: Anita BJ

Jävligt snygga jeans! I den perfekta blekt blå färgen. Men i min värld är det där skitlåga jeans, tror halva tofsen skulle synas helt ärligt :-o :-D

Svar: "halva toffsen" haha, jag tror jag dör men bättre det än HELA toffsen ;-) Jag har ju inte provat dem än så det kan hända att det får samma effekt på mig ;-) hihi
Louise

skriven
#5: Veronica Jakobsson

Svar: Jordgubbarna var faktiskt riktigt goda:) Dom var röda och fina och smakade solmogna:)

Svar: Då ska jag köpa jordgubbar :-D
Louise

skriven
#6: Longevity - en blogg om hälsa

Snyggt!
instämmer, det finns mycket skitfilmer

skriven

Kommentera inlägget här :