Dj-program, ego pic och snygg-bild

Vilken kyla vi har, brrr. Tur att jag fick tag på en parkeringsplats på stan med motorvärmare igårkväll, annars vet jag inte om bilen hade startat då jag skulle hem. Det var inte lika många salsamänniskor i farten som det brukar, kan bero på kylan och så fick jag höra att det är en stor tenta idag så kan ha varit ett bortfall av folk på grund av den med. Roligt var det då som vanligt. Det lustiga med musik är att lyssnar man på en låt hemma som man tycker känns skitbra kan den kännas helt annorlunda på plats med ett golv fullt av dansare. Beror liksom på stämmningen och hur de som dansar tar emot den, om de gillar den eller inte. Sånt syns! Och smaken är som baken :-) Jag har ett Dj-program på datorn så det är inte så avancerade grejer (jag är på amatörnivå ;-) ) och det ser ut så här
Det här är det första dj-program jag haft och är ett billigt sådant, tror jag betalade 300-400 kr för det om jag inte minns helt fel. Det finns betydligt dyrare och snyggare och jag kommer nog att uppdatera mig till ett sånt i framtiden :-)
 
Och så gäller det att passa på att ta bild på sig själv då man piffat till sig lite. Första gången på 2 år som jag tyckte det var KUL att sminka mig. Ett steg framåt!
 
 
Idag ska jag på stan med en vän. Det blir kul och jag har inte så många måsten att uträtta så det blir nog mycket strosande i butiker och någon fika. Lyx! Utan barn! Lyx Lyx Lyx!
 
Och så slutligen bjuder jag på en snygg-bild på mig och Emil. Att vi fick så gullig unge är svårt att förstå hehe Ha en fin dag!
 
Taggar: dj-program, salsa;

Kommentarer :

#1: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Haha! Ni är ju skit snygga jö:)!
Fin fredag på er!

skriven
#2: Anita BJ

KUUUL att se bild på dig! Mer sånt tyck jag! Du är så inspirerande. Fast det är klart, man brukar inte känna för att göra sig så inspirerande när man går hemma med bebis hela dagarna. Jag tror många mode-/sminkbloggare gör så att de gör sig snygga en dag, tar en massa bilder på sig sjävla i olika outfits som de sen kan använda i flera dar framöver i bloggarna.

Svar: Ja för vem tusan har tid och ork att fixa och trixa dagarna i ända, fast kul skulle de ju va om man orka hehe :-D
Louise

skriven
#3: Pernilla

Hej!

Åhhh, vad hemskt att ha det så där kallt, då skulle jag vägra att gå ut! Jag som klagar på våra -15 grader....

Hoppas du får en trevlig dag på stan, lät mysigt:)

Trevlig helg!

Kram Pernilla

skriven

Kommentera inlägget här :