En lista

Hittade en lista inne hos Englas Showroom som jag tänkte ge mig på. Egentligen är jag lite för trött men jag kan ju inte riktigt gå och lägga mig än väl ;)

1. Hur gammal är du? 38 år
2. Hur gammal känner du dig? Betydligt yngre ;)
3. Vad har du gjort i dag? Jobbat och inte gjort så mycket särskilt annars. Lite småplock hemma, duschat Edvin, fixat med middagsbestyr och tränat bissarna.
4. Vilken film såg du senast? Minnet sviker mig här...
5. Vem ringde du senast? Banken
6. Är du besatt av någonting? Hmm, inte som jag kan komma på
7. Är du rädd för blod? Inte rädd men skulle någon annnan eller jag själv blöda väldigt mycket skulle jag nog tycka det var obehagligt
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Sitter i hallen vid hallmöbeln som datorn står på. Rätt så mycket småtjaffs ligger här och skräpar....
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet (fram tills nu) i Sverige? Olof Palme, Ingvar Carlsson, Carl Bildt, Göran Persson, Fredrik Reinfelt
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nej
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart, vitt & grått. Gud så trist
12. När vaknade du i dag? strax före 06
13. Vilken är din favorithögtid? Julafton är väldigt speciell. Påsken är oxå ganska mysig, då vet man att våren är på väg
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Dansandes på Kuba hade ju inte vart helt fel. I alla fall nånstans där det är varmt, skönt och kraven är obefintliga :)
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Kan inte komma på någon plats
16. Hur vill du tillbringa din pension? Drömmen är att ha ett boende i något varmt land att kunna fly till under vinterhalvåret. Och så vill jag tillbringa mycket tid med min familj, barn och barnbarne :)
17. Vad lyssnar du på just nu? TV4
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Mjölk, ost, kaffe, grönsaker och pepsi max ;)
20. Vem är din favoritkändis? Jennifer Lopez & Beyonce, vilka vackra kvinnor :D 
21. Vad är du på för humör just nu? Humöret är stabilt men jag är tröööötttt
22. Vilka världsdelar har du varit i? Karibien & Europa
23. Snarkar du? Sällan
24. Vilka yrken har du provat på? Butiksbiträde (parfym & hudvård, barnartiklar & graviditets artiklar, damkläder, kiosk), jobbat på ett lunchställe, bagare och montör
25. Hur går du helst klädd? Gärna klackar och lite chict :)
26. Vilket stjärntecken är du född i? Vattumannen
27. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad är bäst men även ferraribilar och turkisk peppar :P
28. Vad sa du senast? "Älskar dig, God natt och hej då" till Emil i telefon för en stund sedan då han ringde
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Hemkunskap
30. Vad har du på dig just nu? Som en äkta slashas har jag på mig mjukisbrallor och en superful tröja som jag inte lämnar huset iklädd ;)

Kommentarer :

#1: Mallan

Choklad ÄR godare än ferraribilar ;-)

skriven

Kommentera inlägget här :