Halsontet har drabbat mig

Halsont idag och sovit som en kratta. Det var nog därför att jag kände mig så trött igår. Har nåt skit i kroppen helt enkelt. Edvin gastade 6.15 och jag var allt annat än pigg då. Upp och göra morgonbestyr. Knaprade lite alvedon innan vi åkte iväg till dagmamma och jobb. Vilket straff på jobbet. Värmen och den kvava  luften där inne. Likvärdigt med att vara i karibien ;) Jag svettades som en galning innan jag ens lämnat omklädningsrumet. När passet var över och det var dags att återvända till omklädningsrumet hamnade jag bakom en riktig svettlurk. Uäääk! Höll på spy :D
Bytte om och rattade sedan bilen mot ICA och handlade lite. Pepsi Max och halstabletter, en sjuklings räddare i nöden. Och så jordnötssmör. Denna ovana måste jag sluta med då den här burken är slut. Äter det varje dag, hela tiden hehe Inte undra på att vågen står still :) Utanför såldes det jordgubbar för endast en tjuga så det var jag oxå tvungen att köpa med mig hem. Älskar jordgubbar!
 
 
Som taget ur kostcirkeln ;)
 

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Haha! Ja som taget ur kostcirkeln! Det finns nästan ingen gång som jag tycker så synd om mig själv som när jag måste jobba fast jag känner mig sjuk. Så jag tycker väldigt synd om dig nu! Krya på dig och ta rejält med jordnötssmör på jordgubbarna ;) hahaha

Svar: Det suger verkligen att va krasslig men jag är i alla fall inte sängliggandes. Undra hur det skulle smaka med jordnötssmör på gubbarna hihihi Och tack för att du tycker synd om mig, det känns alltid lite bättre då ;D
Kramen!
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :