Don´t let anyone ever dull your sparkle

Idag kom den efterlängtade Glossy Boxen. Jag är supernöjd och det ska bli så kul att testa allt i månadens box.
Boxen var dessutom extra cool :)
 
 
I boxen gömde sig detta:
Sebastian Proffessional - Volym spray
 
Figs & Rouge - Lätt färgad läpp balsam, 100% ekologisk och är fri från syntetiska färger och dofter
 
Emite Make Up - Fransböjare
 
China Glaze - Glittrigt nagellack
 
Loreal Paris - Cleansing oil
 
Mest av allt ser jag framemot att testa rengöringen. Min nuvarande  tar inte bort all mascara och jag blir alltid svart under ögonen och måste ta bort med tops innan jag kan smörja in ögonkrämen.
 
Nagellacket känns som ett riktigt Louise-lack. Måste testas ikväll :D
 
 
Efter jobbet idag åkte jag till djuraffären för att inhandla lite schampo åt hundarna. Det har vart hård åtgång på det då det ska rullas i allt möjligt ;)
Nu får de varsitt. Ett till Alice som gör den vita pälsen VIT. Fanny fick ett "dirty dog" schampo. Ikväll blir det hunddusch :D
 
De fick lite ben oxå. Jag gillar att vara i djuraffärer och handla lite smått och gott till de små liven. Å andra sidan gillar jag ju att handla överallt ;P
 
Taggar: China Glaze, Emite Make Up, Espree, Figs & Rouge, Glossy Box, Glossy Box Juni, Hund schampo, Loreal Paris, Sebastian Proffessional, Skönhet, Skönhetsprodukter;

Kommentera inlägget här :