Dagens "vill ha"

Såg just dessa, enligt mig skitsnygga, skor. Jag har alltid varit svag för mocka så jag är inte särskilt förvånad att jag föll för dem. Det enda som förmodligen är det avgörande att jag inte kommer köpa dem (förutom mitt köpstopp som jag har denna månad) är det att klacken är aningens för hög. 8 cm och jag vill helst inte att den är mer än 5 cm. Jag blir så förbenat lång och jag tycker jag är lång som jag är utan klackar hehe :-D
Men snygga är de!
 
De kostar 1795 kr och du hittar dem här ---> http://www.tintinstyle.se/alca/p/5761 
 
Taggar: Skor, mode, munderingskompagniet, tintinstyle;

Kommentarer :

#1: Anonym

Snygga :) /EL

Svar: Ja visst är de :-P
Louise

skriven
#2: jessica

Gud vad snål jag känner mig när jag ser priset, skulle inte betala så mycket om det inte vore för att jag vunnit pengar haha. =) Men snygga är dom!
Hoppas du får en super bra dag. =)

Svar: Om det är ett par skor som jag vet att jag kommer använda dagligen kan jag absolut lägga ut så mycket pengar, även om det svider lite hehe Men inte ett par med klackar som jag tycker är för höga :-D
Tack och önskar dig med en super dag :-)
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :