Det var en gång...

...ett får!!!?

Kommentarer :

#1: Nina

Hoppsan! Hahaha!

skriven
#2: Anita BJ

Mäh! Vad hände? :) Var lillen hungrig? :)

Svar: Hundar ;-)
Louise

skriven
#3: Anita BJ

Ah! :)

skriven
#4: Veronica

Nä sånt är trist, i söndags hade jag ner min ängel i fönstret i sovrummet när jag höll på att dammtorka :(

Svar: Å nej, sånt är aldrig kul :-( Som tur var är detta ett plast får, tillhör Edvins bondgårds djur så det var ju ingen större fara, bara lite retligt att hundarna inte kan låta bli :-)
Louise

skriven
#5: Nina

Ibland kan man få lite inspiration åter om man lagar en rätt som blir riktig god tycker jag. Så testa Mannerström vettja :-)

Javisst var jackan ett kap, blev så himlens glad för jag tycker den är superfin.

Vad hittar ni på en dag som denna?

Kram

Svar: Köper man fileerna färdigmarinerade ?
Vi gör inte alls mycket idag, har en sån där halversdag idag och då är det skönast att vara hemma :-)
Vad hittar ni på ?
Kram!
Louise

skriven
#6: Nina

Nej du kryddar dom med salt och peppar bara när du steker dom. & jag köpte vanliga fileér inte tvådelade och sen delade jag dom i lite mindre bitar bara.
Vi gör inte mycket alls idag heller, jag har en riktig segdag. Planerna gick i stöpet och då lyckades jag visst inte ladda om utan segade ihop. Fast jag borde slänga i en maskin tvätt, plocka undan massa leksaker och dammsuga lite. Men nä inte idag ;-O

Kram

Svar: Ska testa maträtten, nästa vecka då Emil är hemma. Då får han laga hihi man måste vara smart ;-)
Ja det är lätt att luften går ur en då saker inte blir som planerat men det är ju helt okej det med. Och du, tvätten, plocket och leksakerna springer nog inte iväg så njut av att vara seg och ta det lite lugnt :-)
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :