Skärtorsdag

Halli Hallå! Är det idag vi drar till Blåkulla? ;-) Hade vart trevligt kan jag tänka mig hehe
Våra helgplaner har ändrats pga sjukdom men det kommer bli en bra påsk för oss ändå har jag bestämt :-)

Igår fick vi celebert besök av 2 svägerskor och 2 stycke bebis. Å vad de är små och goa. Gäller att passa på att hålla dem nu för de växer så snabbt och sen vill de ju bara springa omkring och inte alls sitta hos den här tanten :-P

 

Just då de hade klätt sig för att åka kom vi på att inga bilder tagits. Fram med kameran (i-phonen) bara och ta på de små trollen. Här sitter lilla Elsa i babyskyddet klädd i sin fina rosa jacka :-)

 

 

Anton provsitter i Edvins myshörna. Nästa gång får vi läsa lite böcker tror jag :-)

Kommentarer :

#1: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

En hel hög med godingar:)!

skriven
#2: Anita BJ

Kan bara hålla med föregående kommenter. Så mycket godingar! :) Tråkigt att det blev sjukdom i påsk men hoppas ni får det mysigt ändå utan de planerna. Kram :)

skriven
#3: Anita BJ

"Kommenter"? Tror minsann jag luktat på korken.

skriven
#4: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Trist med sjukdom. Hoppas ni kryar på er. Man brukar ju säga att det blir som man gör det till så ni kommer säkert få det toppen med den inställningen.

skriven

Kommentera inlägget här :