Soligt men sjukt

En del av påskens planer gick i stöpet pga att en annan familj blev sjuk. Vi planerade om och så blev Edvin sjuk inatt. Han har ju varit förskonad mot sjukdomar då han bara varit hemma med mig men antagligen blev han smittad på dagis då vi var på inskolningen. Emil blev oxå hängig så mest troligt blev de smittade samtidigt men inte jag, än så länge. Hoppas jag klarar mig. Det verkar dock inte vara någon hemsk förkylning som tur är. Just nu sover Edvin inne och jag sitter ute i solen. Han sover alltid ute men han blev så arg då jag bytte bajsblöja efter lunch och han låg bara och sparkade och skrek. Lugnade ner honom i famnen i soffan och då somnade han så därför la jag bara ner han i sin säng :-) Men jag får i alla fall njuta av lite sol här ute på bron. Tur att man kan göra så mycket i telefonen :-D
Här kommer några bilder från gårdagen då vi var ute på gården. Det första vårtecknet här är då man kan börja hacka bort isen så plattor och asfalt kommer fram :-P

Kommentera inlägget här :