Betessläpp & kalas

Ett väldigt regnigt och ruggigt väder har vi haft idag. Betessläpp stod på planeringen. Egentligen med picknick men den fick vi stryka pga vädret så vi satsade enbart påvatt se glada kossor skutta omkring. Mötte upp familjen Luther och tillbringade en timme tillsammans där. Sedan åkte vi för att handla en liten present till Johanna som fyller år idag och så åkte vi till Husum för att gratta. Jag hade med mig lite ost och nötter så att jag skulle klara av att säga nej till tårta. Tårtan såg riktigt smarrig ut men jag har inget sockersug och jag hoppas det fortsätter hålla sig borta så det gick riktigt bra att avstå. Sedan vidare hemmåt och då var klockan närmare 18 då vi satt i bilen och bestämde oss för att göra ett stopp på Max. De har lchf-burgare så det gick hur bra som helst för min del :-P Att äta snabbmat ute händer ganska sällan i vår familj. Sist vi beställde pizza hela familjen är 11/2 år sedan hihi men jag har käkat nån burgare på stan, det har hänt men oftast brukar det bli mat på Rost som har BRA mat och super god :-)
Nu blir det lite mys här hemma innan sängen kallar. Hoppas ni har det mysigt :-)

Kommentarer :

#1: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Betessläpp är ju jätte mysigt! Synd att ni inte hade vädret på er sida. Vad duktigt du är med din kost och skönt att sockersuget håller sig borta! Kram

skriven
#2: browneyedgirl

Underbart med betes släpp =) Nu kan dom busa bäst dom vill. Sparar din mysiga blogg, hit kommer jag gärna.
Kram och njut av en fin söndag

skriven
#3: Satu//Me and My Baby Dolls

Vi missade kosläppet här, hade vart kul att se, ingen av oss har vart och kollat. Tyckte barnen om det? Kram!

Svar: Min stora kille tyckte väl att det var si så där hehe men han är ju tonåring :-P Den lille tyckte nog mest om traktorerna som kom körandes med kossorna :-D Kan tänka mig att dina barn skulle gilla det, de har ju som den rätta åldern för att uppskatta det tänker jag :-)Kram!
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :