Morsdag

Grattis till alla mammor, hoppas ni blivit firade och lite extra uppassade idag.
Jag fick ett paket med två delar ur Mateus serien som jag samlar på. Det var två ostron-tallrikar/skålar i ljusrosa. Jag älskar dem. Tack mina fina älsklingar <3
 
Vi gjorde bort veckohandlingen på förmiddagen, åt lunch och sen åkte vi hem till min mamma för att fira henne. Min bror med sin familj var oxå där så det blev extra trevligt.
På väg hem stannade vi till på Nydala och Edvin fick gunga lite. Fint väder har vi men det blåser och är inte supervarmt. Ändå var det en hel del människor som låg och solade i badkläder. Måste vara vi norrlänningar som alltid har så kallt och då solen visar sig blir vi helt saliga och tycker det är varmt fast det kanske inte är det. Själv gick jag i jeans och skinnjacka, kanske är jag ingen äkta norrlänning med andra ord hehe
 
Nu ska jag ställa mig och fixa hemmagjorda hamburgare. Ingen uppassning här inte :D
 
 
 

Kommentera inlägget här :