Söndags svammel

Så börjar den här veckan lida mot sitt slut. Vi hade finbesök av Sofia och barnen idag. Så roligt med lite tjejsnack om ditten och datten. Tack för besöket fina vännen och imorgon ses vi igen fast under andra omständigheter än fika runt ett köksbord ;-)
Emil kom hem på eftermiddagen och det känns skönt att vi är två som roddar här hemma nu :-)
 
Jag sitter här och har lackat klorna med baslack, chanellack och toplack. Ordentligt värre, minns inte sist jag var så noga. Borde sitta några dagar nu tycker jag, om jag håller mig undan köksbestyren hehe. Kan man använda det som motivering för sin partner att det är omöjligt att stå i köket nu så man kan få ha snygga naglar ett tag ? Närå, sån är jag inte men det skulle allt vara skönt med ett litet brejk från matlagning och allt sånt.
Svammel svammel men så blir det ibland :-)
 
 

Kommentera inlägget här :