Delat säng med Will Smith

I går natt drömde jag en ganska så komisk dröm. Jag skulle dela säng och sova med ingen mindre än Will Smith. Han låg på min vänstra sida. Till höger om mig låg min ena svägerska Johanna. Haha! Så sjukt, undrar om hon låg där för att kolla så inget dirty skulle hända :-P Minns inte så mycket mer av drömmen än så men jag vet att jag hade eget täcke och att Will var fullt påklädd (synd va hahaha) Johanna har jag dålig koll på hurvida hon hade eget täcke eller var påklädd :-P
 
 
Taggar: Will Smith, drömmar;

Kommentarer :

#1: Veronica

Haha ja du drömde nog att hon var med för ditt omedvetna visar att hon har koll på dig;) här om natten drömde jag konstiga drömmar om grannarna, att dom kom och hämta Valters leksaker som låter och skruvade av däcken på hans cykel som skramlar så mycket när man kör honom med den. Haha undra var drömmarna kommer ifrån igentligen ?!

skriven

Kommentera inlägget här :