Efter regn kommer solsken

För en timme sedan åkte Emil iväg mot Kiruna. Det var en tung kväll igår, jag blir alltid så ångestfylld då han ska åka. Hemskt och jobbigt. Då han åkt och det gått ett tag brukar det lätta och kännas bättre, som nu. Men så ringde det från kommunen ang barnomsorg och det verkar som att vi inte får dagmamma/förskola här i närheten. Suck! Ännu en tyngd över mina axlar. Allt ordnar sig men det känns som en tung start på detta år, får verkligen hoppas det lättar upp lite. Men som vanligt finns det ju alltid de som har det värre, vi har tak över huvudet, mat på bordet, inga dödliga sjukdomar som vi vet om, fred osv osv :-) Jahapp, lite trist med mina neggo inlägg men så får det bli. Jag avslutar med något så klyschigt som "efter regn kommer solsken" ;-) och så bjuder jag på en bild av en allvarlig Louise, bekymmersvecket är djuuupt he he.

Kommentarer :

#1: Kaatzi

Upp med hakan, han är snart hemma igen.
Du är ju jättefin! Ja med eller utan orosuttrycket.

Kram!

Svar: Tack fina du! :-)
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :