Hjälp

Det är så här att om några veckor fyller jag år och Emil undrar om det är något speciellt jag önskar mig. Självklart är det det haha dum fråga va ;-) Men jag kan inte bestämma mig och behöver lite smakråd från er. Det finns ju en massa annat oxå som jag önskar mig men ett smycke skulle jag uppskatta väldigt mycket. Något som påminner mig om honom och som jag kan använda helst varje dag.
Här kommer några av mina önskemål. Vad hade du helst velat ha av dessa?
 
Det här fina halsbandet kostar 535 kr, jättefint tycker jag och skulle kunna hänga runt min hals varenda dag, oändlig kärlek <3
 
 
 
Sophie By Sophie kommer det här halsbandet från med en hästsko, lite dyrare än det förra 1190 kr
 
 
 
Oxå Sophie By Sophie men med en stjärna, 1190 kr för denna med.
 
Slutligen det här superfina armbandet som jag bara älskar men jag har ju inte armband så ofta :-(
PS Call me, kostar 599 kr  Kanske jag kan "lära" mig att ha det varje dag hehe
Taggar: Dogeared, Infinite love, PS Call me, Sophie By Sophie;

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Jättefina saker! Om det är nåt du planerar ha varje dag så är min rangordning följande:
1. Oändlighetsdymbolen eftersom den känns mest personlig
2. Stjärnan för både snygg användbar form
3. Armbandet för glamouren :)
4. Hästskon är jag minst förtjust i, nåt med hur det sitter på kedjan som inte riktigt tilltalar mig lika mycket.
Armbandet är jättefint men är mer av ett göra-sig-fin-smycke medan halsbanden passar till allt. Å andra sidan så är en dos glamour då och då mycket värd. Önska dig det dom DU blir gladast av!

Svar: Jag känner lite så som du beskrev och jag vill nog helst ha ett halsband som jag alltid kan ha på mig dag och natt :-) Är ju en viss prisskillnad på oändlighetssymbolen och stjärnan så jag får väl se vad Emil säger ;-) hehe
Louise

skriven
#2: Veronica Jakobsson

Jag tycker armbandet var jätte fint!
Finns det inget halsband som ser ut som halsbandet? :) när fyller du? Kram

Svar: Jag har bara sett dem i armband. Skitsnyggt, jag vet :-D16 februari så det är några veckor kvar :-)
Kram!
Louise

skriven
#3: Veronica Jakobsson

Har du också glossybox? Det är nog mer populärt än jag visste:) ska bli spännande! Hur länge har du haft det?

Svar: Jag har prenumererat på Glossy Box sen februari eller mars 2012 och jag tycker det är jätte roligt och spännande. Är det här din första box som kommer nu ?
Louise

skriven
#4: Veronica Jakobsson

Ja det blir min första:) ska bli skoj!
Jag gillar överraskningar !!!

Svar: Hoppas det blir en extra bra box med roliga produkter så att du får en bra start :-DOch vem gillar inte att ha julafton en gång i månaden hihi ;-P
Louise

skriven
#5: Sofia

Varför inte önska dig en ring..... :)
Jag tycker det första halsbandet från Dogeared, tidlöst, unikt och snyggt!

skriven
#6: bara anna

Det översta får min röst....

skriven

Kommentera inlägget här :