Pannkakslunch och något perverst

Sofia kom och vi pratade pratade och pratade hehe. Fixade pannkakslunch och sen begav vi oss ut i snöyran på promenad. Vi gick till en skogsväg som är perfekt att gå med hundarna för man kan släppa dem lösa där, nackdelen var att det var oplogat. Plusgrader ute och snön klibbade sig mot vagnshjulen och det blev tuuuungt så vi vände efter ett tag ;-)
Hemåt och dricka kaffe och prata ännu mer hehe. tack Sofia för några trevliga timmar, hoppas vi kan ses på onsdag igen :-D
 

Några bilder på mig i mina nya brallor, dålig bildkvalitet men då syns inte skavankerna lika bra haha
Att fota bakdelen kändes nästan perverst men vad gör man inte för sin blogg liksom ;-)

Kommentarer :

#1: Kaatzi

Snygga brallor :-)

skriven
#2: Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde

Skit snygg bak jö:)!

skriven
#3: Anita BJ

Skitsnygga ju! Och ursäkta mig, var fan behöver du banta?? Orättvist! :*

Svar: Vinkeln trollade bort något kilo och så tror jag att det är en bra jeansmodell för min kropp. Nu är det ju inte så att jag lider av någon svår fetma men en viss övervikt enligt bmi och jag känner att jag skulle må bra av att minska lite i vikt och börja röra på mig, en vinst för både kropp och själ helt enkelt :-)
Louise

skriven
#4: Veronica Jakobsson

Wow vad snyggt dom satt;) Jätte fina!

Svar: Tack, de är supersköna eftersom det är stretch :-)
Louise

skriven
#5: Sofia

Tack själv för dagen, hade gärna fortsatt surra några timmar till :)
Byxorna... ännu snyggare irl!

skriven
#6: bara anna

Supersnygga på dig!
Och glöm att du behöver få bort 10 kilo. Bara ät och var glad!

Ärligt talat alltså, var NÖJD.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :