En morgon man vill glömma

Idag är jag en bitch, en eldsprutande drake, en giftig skorpion. Alltså en riktig pms-häxa. Haft sönder tre glas då jag vart så förbannad då översta lådan i diskmaskinen hakade upp sig så jag bara våldstryckte in den. Resultatet blev alltså glasbitar i diskmaskinen. Att jag aldrig lär mig att det oftast bara blir värre då jag gör så :S Nu var det iofs säkert ett halvår sedan sist jag hade sönder nåt men ändå. Blir så trött på mig själv, trött på mig som mamma. Vill bara packa en väska och dra någonstans där jag bara får va ifred och slippa alla krav från alla håll. Är väl lite mycket just nu som jag oroar mig över här i livet och det får mig ur balans. En dag i taget är väl det motto jag försöker tänka. Och att allt ordnar sig, för det gör det ju, på ett eller annat vis :)

 

Tre glas som aldrig hann bli rena i diskmaskineninnan innan jag helt mordisk förstörde dem. Nu har jag bara 5 flamingoglas kvar :(  De andra två skiter jag i hehe

 

Får avsluta inlägget med en sol som påminnelse om det goda här i livet ändå :)

Kommentera inlägget här :