Handling, oro & grillat

Den här dagen har känts bra mycket bättre än gårdagen. Inte ens haft sönder något ;)
Vi började förmiddan med en veckohandling på Maxi. Skönt att ha den där tråkiga matplaneringen och handlingen för veckan klar.

Jag har varit så sjukt nervös och orolig inför imorgon då jag ska börja jobba lite smått igen. Orolig för hur det ska gå med yrsel och det, att träffa arbetskompisar som jag inte träffat på 2 år, ny arbetsledare som jag inte ens pratat med än då jag haft kontakt med den arbetsledare som var där då jag jobbade. Ja fy vad många tankar som gått igenom skallen. Men nu i eftermiddag har jag bara sett framemot att åka på jobbet imorgon. Det går som det går och jag hoppas så klart på det bästa :)

Dagens middag blev grillad fläskfilé, blomkål,spenat & fetaostgratäng, bea.sås och sallad. Sååååå gott och jag åt till jag sprack och ändå fick jag inte i mig allt på tallriken :D

Kommentera inlägget här :