Liten promenad är bättre än ingenting

Ingen träning för mig här hemma ikväll. Halsen säger att jag ska låta bli. Istället tog jag en kvällspromenad på 30 minuter. Det får räcka idag och så hoppas jag att jag vaknar imorgon och att halsen är återställd :D
 
 
 
 
 
Nyponbuskarna blommar för fullt nu och blommorna är så där härligt cerisa
 
Efter promenaden har jag tvättat bort dagens äckelsvett och så lyxade jag till det med både ansiktspeeling och djuprengöring. Även lackat naglarna med nya lacket, glittrigt och grannt :P
 
 

Kommentarer :

#1: Anita BJ

Alltså, ni bor ju bara så himla fint!
Förresten glömde jag ju kvar flamingoglaset i bilen då jag och Filip var och hälsade på hos er, så himla retligt. Det glömdes kvar i bilen pga skyfallet som pågick när vi kom fram till er, då sträckte jag mig bara bak efter påsen med grejer och missade glaset som låg i en låda bredvid. Nå, du vet ju var det är! :)
Kram!

Svar: Men söta gull-fia, inte behöver du ge bort ett flamingo glas :D Vi har ju 5 kvar och de räcker gott och väl, bara jag i familjen som väljer att dricka ur dem hehe Puss på dej!
Louise

skriven
#2: Mallan

Ja, och de doftar UNDERBART!

Svar: Ja att de gör :)
Louise

skriven
#3: Anita BJ

Men det är klart du ska ha det, jag köpte det ju till pms-häxan! hehe
kram/annan pms-häxa

skriven

Kommentera inlägget här :