Underbart är kort

Här ekar det mellan inläggen och jag som lovat blogga lite även då vi var ute och reste här i landet. Som tur är verkar det ganska dött hos andra med så jag antar att fler än jag bara njuter av sommar och semester :) Vi var ju iväg på en biltripp för att hälsa på min barndomsvän Therese och hennes sambo Fredrik som bor i Söderköping. Underbart väder hade vi och vi blev väl omhändertagna på deras mysiga gård. Sov i jäkligt sköna sängar dessutom och det brukar inte hända så ofta då man sover borta :D Ett besök på Smultronstället där vi beställde fantastiska glasskreationer, strosade längs Göta Kanal, åkte till Cloetta fabriken och köpte massa choklad och även ett besök på ett slott hann vi med. Underbara dagar men som alla vet, underbart är kort :) 3 nätter var vi där och sen körde vi uppåt och stannade i Sundsvall i 2 nätter innan vi fortsatte hem igen.
Idag blir det bilbingo och jag har höga förväntningar att vinna massor med pengar hihi Ha en skön sommardag!

 

Solnedgång i Söderköping tagen från Therese och Fredriks mysiga gård

Kommentarer :

#1: Browneyedgirl

Man får passa på att njuta av sommaren =)
Hoppas du mår fint. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :