Frisörbesök

Så kom då äntligen dagen med det stora D:et. Frisörbesök. Så roligt att träffa min frisör igen, några år sedan sist pga att hon varit föräldraledig och att jag inte prioriterat håret på länge. Mycket att prata om hehe. Dessvärre hann vi bara med färgning och slingning då jag har både tjockt och långt hår. 3 1/2 timme gick till jobbet med det plus tvätt och fön. Klippningen tar vi på torsdagmorgon och nu längtar jag tills det ska bli gjort. Därför har jag ingen efterbild att bjuda på men i alla fall en förebild ;-)
Så här såg alltså håret ut då jag satt mig i stolen.

 
Och så här snygg va jag då färgen satt i håret ;-)

Kommentarer :

#1: Fru P

Oj, nu blev jag grymt imponerad över ditt tålamod, jag tror nte jag skulle kuna sitta still så länge :)

skriven

Kommentera inlägget här :