klagomål, sängbord & saffransbullar

Har jag sagt det förr, att jag är förbaskat less på min hosta ?? Hur länge ska det hålla på ? Är less att må som en pissråtta. Ska på stan imorgon med Ann vilket jag ser framemot men huuuur ska jag orka ? Oj vilket klagande det var här på bloggen idag, sorry.

Tidigare idag åkte jag och Emil till Jysk, jag hade sett billiga sängbord där, som inte är särsklit vackra men betydligt finare än de pallar vi haft som substitut. Nu ser det lite mer ordentligt ut och nu drömmer jag om att få byta sängram men vi har en del annat som känns viktigare att fixa.

På eftermiddagen tvingade jag mig själv att baka saffransbullar, å vad det doftar gott då man bakar. En och annan bulle slank ner i magen och om jag känner mig själv och min familj rätt är det nog bäst att skynda sig ner i frysen med allt :-D

Kommentarer :

#1: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

I dagens lucka kan du vinna ett par Damn Heels, var gärna med! :D http://adaras.se/2012/december/lucka-5-vinn-damn-heels-i-guld-eller-silver.html#comment

skriven

Kommentera inlägget här :