Augusti

Va! Det är redan augusti. Var tog tiden vägen? Känns vemodigt att vi går mot mörkare och kallare tider. Här har det dessutom varit höstkänsla senaste dagarna men nu har de lovat oss sommarvärme i morgon och då ska jag verkligen njuta :) Nästa vecka är min sista semestervecka och sen går jag upp och testar jobba halvtid. Hoppas det kommer funka. Emil kommer hem på söndag så vi får en till veckas ledighet tillsammans. Vi har inga stora planer, blir nog bara något spontant och det gillar jag :)
 
Edvin och jag försöker roa oss här hemma så gott det går. I förrgår hade vi fikabesök av Ann och Mira. Igår kom Therese och Fredrik förbi en snabbis för att lämna några saker som vi glömde hos dem i Söderköping och så fick de med sig två kassar med gravidkläder och bebiskläder från mig. Som sagt blev det en snabbis bara då de hade låååång väg hem efter en vecka i Kåge och bara stannade till här efter vägen. Hoppas bilresan gick bra Therese och att du testat catsuiten nu ;)
I övrigt har Edvin och jag vart ute på promenader mellan skurarna och lekt ute på gården, sett film och myst :)
Imorgon då det ska bli goväder har vi planerat att åka och bada med familjen Lindmark.
Det känns alltid bättre att ha något trevligt att se fram emot, eller hur :)
 
 
 

Kommentera inlägget här :